Comunicat de presă
La invitația domnului lect. univ. dr. Dumitru Goldbach, Excelența Sa, David Saranga, ambasador al Israelului, a susținut un curs de marketing online – Country Branding. Având nu numai studii în domeniu, dar și o pasiune pentru Marketing, Excelența Sa le-a împărtășit studenților din experiența sa profesională și modul în care, într-un timp relativ scurt a ajuns să reprezinte Israelul din postura de ambasador.
Personal, consider că, rigoarea și seriozitatea sunt elemente fundamentale pentru realizarea obiectivelor propuse. Aceste elemente le-am regăsit și în abordarea profesională a Excelenței Sale și fiecare student ar trebui să și le însușească pentru a avea succes în carieră.
In proiectul de a prezenta țara sa, Excelența Sa consideră că e important să înțelegi ce cred celelalte state despre tine, dar, mult mai important este să știi care este imaginea pe care vrei să o transmiți. “Știm că Israel este o țară specială”, pentru Excelența Sa fiind extrem de important să promoveze istoria, cultura și, nu în ultimul rând, tradiția religioasă a acestui stat, care este izvorul creștinătății.
În viziunea sa, pentru a promova un stat și a-l transforma într-un adevărat brand este important să adresăm câteva întrebări:
Care este imaginea de bază a Israelului?
Ce probleme împiedică oamenii să le pese mai mult de Israel?
Ce putem face pentru a rezolva aceste probleme și a face Israelul mai relevant?
Excelența Sa a avut aceste întrebări ca repere profesionale, iar răspunsurile la acestea i-au asigurat succesul în transformarea Israelului într-un brand, crescând importanța turistică a acestui stat.
Atât studenții Academiei de Studii Economice, cât și studenții Universității Valahia au fost onorați de prezența Excelenței Sale și încântați de oportunitatea oferită de domnul lect. univ. dr. Dumitru Goldbach, aceștia adresând întrebări pentru a descoperi cum pot aplica sfaturile primite nu numai în country branding, dar și în viitoarele afaceri.
Stoica Olivian